e m m a ; vardag, fest, inredning

Mord och nya kläder

image493Jobbade ju idag och det har varit en ganska trist dag. Det vill säga tråkig väder..
Kring halv 5 fick jag ett sms från H&M, mina kläder hade kommit och dagen blev genast lite roligare! Oh! Och inte nog med det så hade jag fått grejjer från ellos också :D yeaay!
Mammsen (som är den bästa mammsen in th world) kom och hämtade mig på jobbet och vi åkte till ICA för att handla och hämta mitt paket :) det var ju sååå stort ;)
Väl inne på ICA kom jag på att jag skulle ringa upp Lurkas och vi pratade på lite och sen nämnde hon att en person hade blivit mördad utanför Hedemora! Usch och blä, då blev dagen trist igen. Vilken stad man lever i. Hemskt. Jag vågar då verkligen inte gå hem själv från stan, och om jag måste så brukar jag ringa till någon eller låtsas prata i telefon. Man känner ju sig inte trygg i denna stad iaf..!

Det som var med i paketen var: en marinblå jacka (love it!), en vit jacka, vita tights, bikini-underdel (överdelen kommer senare), halsband med en nyckel på, ringar, en grön tubtopp med mönster, svart tunika med zebramönster (se bilden), ett svart linne och ett vitt linne :) that's it.. tror jag :)

Nu ska jag ta och städa lite på mitt rum! I know it's late men jag städar mktbättre på kvällarna ;)


Johanna

Det är bra med mig! Japp, kommer hem till studénten : ) Är du hemma då? Vore kul att partaja lite!
Kul med nya kläder! Fast jag hörde om det där mordet.. hemskt! Vad är det med Hedemora egentligen?!
Ha de fint! Puss puss

2007-05-22 / 06:29:33
BLOGG: http://blikvar.blogg.se
Emma

Härligt :) jamen vad kul! Japp, jag är hemma då! Party party ;) Ah usch, lilla Hedemora liksom.. :s Mm tack desamma! PUSS

2007-05-22 / 14:55:52
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback