e m m a ; vardag, fest, inredning

Pyssel

Idag har jag jobbat på, as usual ;) Dagen gick skiitsnabbt! Jag plockade i affären medan A plockade med papper på kontoret. Jag gjorde lite student grejer och la fram.. Dammade lite vid kassan m.m.

Älsklingen kom och hämtade upp mig från jobbet idag. Vi gick på stan en sväng, jag var in på hobbyateljén och köpte cernit-lera. Har grejjat lite med den nu på kvällskvisten :P Gjorde bland annat en jordgubbe och en melonskiva med pärlor på.. Får se om det är ngt jag kommer använda eller ej.. :)

Blev skitglad idag, fick in lite pengar på kontot! :D Yeeay! Åker ju till Åland på lördag så det passade finfint med lite mynt i spargrisem ;)

Nu ska jag ta och lägga mig i sängen med min älsk och kika på en fiiilm, ovanligt va!? :P
 
image497 image498


Lurken

Just js, du ska få pengar av mej till Ålandsresan.. :)

2007-05-29 / 10:38:35
BLOGG: http://lurkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback