e m m a ; vardag, fest, inredning

Se på tusan!

Det är grått och trist väder idag.. :/ Nu till helgen får det gärna ta och komma lite solsken till Dalarna tycker jag. Måste ta och kolla upp helgens väder sen..

Imorrn kommer Josefine hit. Min sthlms-BRATWURST ;) haha.. då blir det spex och parteeey ;) Hihi roligt roligt!
Och om jag träffar tjejerna i helgen så måste jag ta och påminna de om sälen-pengarna, annars så måste jag ta och lägga ut själv och det är ju inte så bra.. :P
Påtal om pengar så har jag betalat av mina klädfakturor idag som var på ett X antal kronor.. känns skönt att  ha det gjort! Pengar kvar har jag också.. se på tusan!

Idag har jag jobbat på som vanligt! :) Har varit en skön dag, dagen gick fort på jobbet! Vi fick en massa varor idag så vi hade att göra idag om jag säger så.. imorrn med för den delen.. Och imorrn ska jag vara själv i butiken ett tag.. lite nervis över att det kommer vara mkt folk, iofs är väl det bara roligt när det är mkt folk men jag känner att det kan bli väääldigt mkt imorrn eftersom det är löning och morsdag på söndag sååå.. hm.. jaja vi får se :) Går nog bra!

Efter jobbet följde älsklingen med mig och betalade in fakturorna och kikade lite i gallerian.. Sen så gick jag till Next och där hittade jag två ursöta klänningar.. får ta och sova på om jag ska ha dem eller ej :P Efter Next blev det raka vägen upp till Emma. Hon fyllde ju år igår och hon skulle in på systemet och handla för första gången, och jag följde med som moraliskt stöd.. nedå Emma klarade det galant själv hon glömde iaf inte att ta en korg som jag gjorde under mitt första besök, haha.. Jag handlade på mig lite jag med, viiin och cidäärs ;P
Efter systemet gick vi hem till Emma och fikade lite. Blev bjuden på tårta, mums! :) de hade den nya LOKA:n hemma och den var megasuperdupergoood! Måste köpa hem till bakis-söndag ;P
De skulle sen iväg till Erika så jag fick skjuts hem, schyrree!

Nu sitter jag här och har ingen aaaaning vad jag ska hitta på för ngt.. Älsklingen har ju åkt till Uppsala den tråkmånsen ;P iofs känns det skönt att bara ta det lugnt och ta kvällen som den kommer.. mm :) Har datorn för mig själv ikväll också.. syrran sover över hos en kompis :P

Nu ska jag ta och kika in msn för att kolla om det är några roliga typer där inne eller ej :) Hoppas ni får en fortsatt trevlig fredag.

Avslutar inlägget med en underbar bild på Lindsay, hennes ansikte och hår är helt underbart!

image495



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback