e m m a ; vardag, fest, inredning

Sjuk

Japp, idag är jag sjuk. I huvudet. Nee skojja. Eller liiite sjuk i huvudet är man ju alltid ;)
Utanför min galenskap är jag faktiskt riktigt sjuk med feber och liite liite öronvärk. Så idag har jag stannat hemma från jobbet. Har legat och kollat på film nu på morgonen med min älskling!
White Noise 2: The light, den var bra tycker jag. Men lite fumlig, om jag säger så.. lite glest i sammanhanget.. Måste nog säga att ettan är bättre men tvåan är läskigare.

Hittade en massa fint på ellos igår, de har ju rea och sen så får jag 20% på hela min beställning :D Så nog är jag lite sugen på att beställa ;)

Igår kväll så gick jag och Johanna till donken en sväng och käkade en chicken burger och mcflurry. Vi snackade en massa skiiit också ;)

I helgen är det 80-tals partey på Hotällä. Undra om man ska gå på det.. Får se hur man gör. Först och främst ska jag bli frisk!

Förresten har jag kanske inte nämnt något om vad som hände på valborg. Jag hade då bestämmt mig för att festa. Men det blev inte sååå mkt partande. Min mage sa ifrån. Den ville inte ha mera vin. Det var fler av oss sälen-tjejer som var lite sega. Hursomhelst så kände jag mig skittrött och megasupertråkig. Satt typ som ett fån och gjorde ingenting :P Då som om det var ödet så ringde Johanna och sa att hon precis hade skjutsat in några killar till stan och att hon var precis utanför där vi var så jag sa med ganska desperat tonläge: Snälla, skjutsa hem mig! Och det gjorde hon, schyyysst!! :P Jag la mig och kollade på "and along came Polly" och åt yoghurt. Det var en trevlig kväll så länge det trevliga varade :)

Nu ska nog älsklingen och jag kika på film igen :)

Hoppas ni andra är friska och att ni får en fortsatt trevlig onsdag! :) PUSS!

image426



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback