e m m a ; vardag, fest, inredning

Helg!

Jahapp, då var det helg igen då! :) Veckorna går så himla fort! Ojoj..
I veckan så har ju älsklingen varit hemma! Han kom i tisdags och blir här till nu på tisdag, så mysigt så! :)
I onsdags så var vi till borlänge en sväng och handlade lite julklappar :) Herregud vad det regnade när vi skulle åka dit! Det var nästan så vi fick vattenplaning, usch, otäckt! :s

Igår gjorde vi inte så mkt, vi myst mest framför tv:n! Jag var till Emma en sväng efter jobbet, skulle färga hennes hår :) Hoppas det blev bra!?image887

Idag så har jag jobbat, fick sluta lite tidigare :) schyrrebyrre! ;P
Och imorrn är vi lediga för att det är söndag :D hihi! Skööönt!
Ikväll ska jag ut och käka med tjejerna, ska blir supertrevligt! :) Ska till pappsen också så jag lär väl ta och packa så jag får med mig nå grejjer dit också. Blir nog party imorrn så jag måste komma ihåg att packa i lite partykläder också, möjligtvis blir det nya klänningen imorrn.. :)



Nu ska jag ta och packa som sagt!
Hoppas ni får en jättebra helg & sup lugnt! ;) Puss!

aaa




Lurken

yes, det blev skitbra! tack för hjälpen ! =) hörs på söndag om måndagen.. puss !

2007-11-02 / 21:26:26
BLOGG: http://lurkas.blogg.se
Johanna

Hej! Tack för igår, jag hade jätte skoj! Hoppas du också hade det! Du fick med dina vantar va? Har då inte sett några här.. Förresten kommer du ihåg den där lugna låten som vi lyssna på igår, den på din mobil.. vad var det för låt? Vi får höras i veckan! Puss puss

2007-11-04 / 18:51:05
BLOGG: http://blikvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback