e m m a ; vardag, fest, inredning

I K E A

image894
Mmm, om ca en halvtimme drar vi till IKEA :) fan vad skoj!
Lääängtar! Soffan jag ska köpa för jag ställa in i lägenheten på en gång när vi kommit hem för de packade ur lägenheten igår,  Perfa! :)

Det jag är mest orolig för, är att jag ska shoppa föööör mkt, men idag blir det att bara shoppa det som är nödvändigt. Som jag verkligen behöver.. Ska försöka hålla koll på summan också genom att klicka in på mobilen för varje grej jag köper så jag har ett ca pris att kika på hela tiden, summan kan ju annars lätt slinka iväg när man är på IKEA.....

För övrigt så håller jag nog på att bli sjuk (är redan sjuk men vägrar inse detta pga resan till ikea idag).
Så det blir inge partajande för mig i helgen, älsklingen är ju hemma också så vi hade tänkt att mysa!

Nu ska jag göra mig i ordning för shopping på IKEA ;)

Ha en fortsatt bra lördag! Sup lugnt ;)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback