e m m a ; vardag, fest, inredning

Snö - mysigt

Det är verkligen härligt väder ute nu! Det snöade nästan hela dagen igår och under natten har det blivit några minusgrader. Så snön ligger så där härligt isigt på marken. Sååå mysigt!
Vi har tagit fram en massa julgrejjer i butiken nu, inte allt men nästan. Älskar verkligen julen!

Igår kväll låg jag och kollade lite på ikea.se för att se om jag hittar nån fin soffa. Jag har ju även blivit erbjuden att köpa soffan som den nuvarande ägaren har, hon har knappt använt den och jag tyckte verkligen om den, men det är priset jag funderar på.. hmm.. får se hur jag göra, ska rådfråga mammsen och älsklingen lite :)

Nu ska jag ta och göra mig i ordning för jobbet!
Ha en bra dag! Puss
aaa





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback