e m m a ; vardag, fest, inredning

Höst

image846
På väg till jobbet...



Sitter här och funderar lite. Ska nog ta och gå igenom vad jag vill bli av med som är utav värde som jag äger och sedan lägga ut det på tradera.. Ska nog ta och lägga mig i sängen och skriva upp lite vad som kan tänkas säljas.
Har förresten lagt bud på en Friis & Company-väska där! Hoppas jag vinner den :D Den var mkt fin, brun. Hade helst tänkt mig en svart men en brun duger bra det också, till det priset! :)

Men först ska jag gå och tvätta ansiktet och borsta gaddarna. Blir nog ett Heroes-avsnitt ikväll också ;) spännande spännande!

Har pratat lite med älsklingen, han hade fullt upp. Skulle parta lite ikväll tror jag. Roligt!
Undrar om han kommer ihåg att ringa... :P Saknar honom! Han berättade att han kommer hem om typ 10 dagar igen och stannar i nästan en vecka :D hihi!

Imorrn har vi öppet till 20 i butiken. Blir en lång dag! Så jag lär väl ta och göra mig i ordning för kvällen så det inte blir allt för sent..

Nattinatti på er!

image848
Höstdag



Lisa

Ååååh Friis&company väskorna är så snygga =D

2007-10-04 / 12:50:44

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback