e m m a ; vardag, fest, inredning

Knytis och jobb, jobb, jobb..

Jag har precis kommit hem från pappsen. Det har varit en ganska lugn helg. I fredags så gjorde jag absolut ingenting, jobbade ju till 20 var trött och sov.. Man fick ju inte sova ut direkt på lördagen, det var ju dags att jobba igen..

image850
Redo för knytis

Sen på kvällen så skulle jag på knytis hemma hos Emma! Det var supertrevligt! Oj vad vi snackade! Och Emmas och Erikas choklad-mousse var nog det bästa, haha hur den såg ut! Smaken utav den är fortfarande ett mysterium eftersom varken Erika eller Emma lät oss prova :P eller Emma kanske tog en smakbit när vi hade gått? ;P
Oj vilken mage Erika har fått nu! hihi så gulligt! Om tre veckor ska hon ha en liten bebe :)
Kul att träffa Emma R en sväng också, har inte sett henne på år och dar!

Idag så skulle jag sova ut men det gick ju som det gick.. vaknade vid tio och då var huset tomt för Pappa, Cath och Emelie hade åkt till ikea. Resten av dagen har gått åt till att kika på film och TV. Filmerna jag såg var Calm Dead, En värsting till syster 2 och Transformers(igen, den är ju såå bra!).

Den här helgen känns verkligen inte som en helg. Har inte sovit tillräckligt mkt och jag känner verkligen att det tar emot att gå upp tidigt imorrn... :s

Och nu ska jag ta och lägga lite bud på tradera igen, de har ju budit över mig de jäklarna ;P
Sen så ska jag vänta en stund på att Anders ska komma in på msn men inte länge.. ska ta och lägga mig i sängen sen tror jag och kika på film.. igen ;)

Och justja! Ska ringa Emma en sväng också skulle hjälpa henne med hennes blogg :)

Ha det så bra allihopa!


image849



Lisa

Tack för en trevlig kväll!! Ha det bäst =D

2007-10-08 / 18:54:46

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback