e m m a ; vardag, fest, inredning

Shrek 3 - Oväntat rolig!

image857hehe.. filmen var bra! Mkt bättre än väntat! Tycker ju att tvåan har varit bäst tidigare men nu är det nog trean. Sen så är det ngt jag har fått för mig att de flesta uppföljare av filmer blir bara värre och värre ju fler uppföljare det kommer men med shrek-filmerna tycker jag det är tvärtom! Rolig var den, haha vad jag skrattade i vissa scener! :P Om man tycker om de tidigare filmerna så ska man absolut se den här med! Och "Puss in Boots" är lika söt i den här filmen som i andra. "Donkey" försöker sig också på att se söt ut men lyckas inte alls lika bra :P

Jag tänkte sova för typ en timme sen för då sa jag godnatt till älsklingen som också skulle sova. Men det har inte gått så bra om man säger så :P Hittade så mkt rolig grejjer att kolla in här på internet. Har bland annat kollat bloggar och så. Och för tillfället så håller jag på lite på facebook, men jag kom på att om jag inte är supertrött så är det ju ingen idé att sova när jag ändå är ledig imorrn ;)

Men nu så säger jag iaf nattinatti här!
aaa





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback