e m m a ; vardag, fest, inredning

Si så där ja!

Så! Nu har jag lagt in lite grejjer på tradera, najsnajs :)
Hoppas det är någon som budar nu då!

Idag åkte min älskling hem ;( Saknar honom, men det har varit superskönt att ha honom hemma i en hel vecka! Man hinner mysa en maaaassa då! :)

Helgen då?
Jo, i fredags så jobbade jag först till 15 och efter det så åkte jag hem hit till mamma och packade, för vi skulle till pappsen senare på kvällen. Vi käkade på McD och kolla på Shrek 3, Anders hade inte sett den så vi kikade på den igen och det var inte mig emot den är ju så himla kul :P haha, iaf i vissa scener.

I lördags så var jag ledig. Vi drog till Avesta en sväng och kikade, skulle kolla in Caths nyöppnade butik :) Najsnajs! Vi var ju även in i plushuset och fick med oss lite grejjer hem :s :P

På kvällen hyrde vi en film och myste :) The Shooter hette filmen, den var helt okej! :) Såg den med pappa och Cath.

På söndagen vaknade vi utav att mitt brandalarm på rummet pep, kl 9 ( det hade tagit slut på batteri ) och efter det kunde vi inte somna om så vi la oss och kollade lite på tv. Sen kom vi på att vi kanske skulle dra till Borlänge :) Anders hade köpt ett par vantar på H&M på lördagen som hade gått sönder och vi tänkte att vi skulle byta dem.
Hehe.. Istället för att byta Anders vantar så fick jag med mig en ny mobil hem :) hihi, and I lööööv it ;) Så röd och fin så!
Söndags eftermiddagen bestod sedan av saturday night fever med travolta och ännu mera mys med älsklingen! :)

image871


Men nu så är jag tvungen att vara utan honom ett tag. Möjligtvis kommer han hem till Halloween igen :)
På tal om Halloween så är jag supersugen på att parta då, det skulle vara megakul att klä ut sig eller nått, en maskerad? ;P

Nu ska jag iaf ta ngt att stoppa i magen, är lite hungrig sen så ska jag kika på senaste Resident Evil :) Spännande!

Hoppas ni får en fortsatt trevlig måndagskväll!
;)
aaa



josefine

Maskerad :) Jag e på ! :D

2007-10-22 / 21:33:11
BLOGG: http://josiefine.blogg.se
Lisa

Vilken snygg mobil =D

2007-10-23 / 23:06:52

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback