e m m a ; vardag, fest, inredning

A mouse!!

Måndag igen. Helgen har gått föör fort. Bara schwischat förbi liksom :s
Har tagit det lugnt heela helgen. Var hos pappsen.
I fredags så kollade vi på film år McD, gick och la mig ganska tidigt eftersom jag skulle jobba på lördagen.


Ja som sagt så jobbade jag lördag och efter jobbet gick jag upp på stan en sväng och kollade in skinnjackorna de hade fått in på Next Company. Tyckte riktigt om en svart, men vi får se. Känns som att jag skulle behöva spara lite pengar eller lägga dem på ngt mer vettgt, som till exempel göra slingor i håret ;) hehe. Nee men först ska jag iaf ta och kika på Carlings om de har ngn fin skinnjacka där (hm, lär väl bli vinter & kallt innan jag ens hinner köpa en skinnjacka, kanske ska vänta till nästa år?).
image800
På kvällen på lördagen var det ju fotboll! Sverige - Danmark, mkt bra match, underhållande. Zlatan var bra som vanligt, eller vanligt & vanligt. Han spelar ju riktigt bra när han spelar med Inter, men när han spelar i landslaget så brukar han ibland var lite off tycker jag. Men hursomhelst så var han riktigt duktig i lördags :) Skit att han inte satte bollen i nät när han slog den på halv-volley, attans!
Och ibland så förstår jag inte riktigt vad Lagerbäck tänker med. Kimpa ska ju fan börja från start! Gah! Blir galen! Svensson gjorde ju inte nå bra ifrån sig alls. Kimpa! Kimpa! Kimpa! ;) 0-0. Resultatet dög väl, värre var det ju för danskarna :P
Efter fotbollen kollade jag på film.


Sov riktigt länge i söndags. Typ till 11. Låg i sängen till 12 tror jag, skönt att sova ut lite :)
Slappade och slöade på söndagen, gjorde egentligen inget speciellt. Eller jag hjälpte Cath med att skriva lite presentkort :)


Idag så har vi jobbat på för fullt på jobbet, eller A har då haft mkt för sig och jag har hjälpt till så gott jag kunnat. Är lite stressigt nu tror jag, för dem båda.. :/

Efter jobbet så mötte jag upp Emma & Peter utanför Affes, skulle höra lite med routern. Krångel, krångel. Får se om det löser sig nu efter personalens beskrivning + Emmas beskrivning :) Köpte mig en mus till datorn, mkt bra :)

image797

Vi gick sen till Waynes och fikade lite, en gratis latte är ju aldrig fel eller hur Johanna? ;P Jag tycker det är så mysigt att fika när det är grått och regnigt ute :D Satt där till ca 7, gick sen hem för att tvätta,hade ca 4-5 tvättar (jag har tvättat en tvätt av dem, duktigt Emma! ;P).

4 dagar kvar till älsklingen kommer hem :D

Nu ska jag ta och försöka få igång routern, önska mig lycka till ;P
PUSS & GODNATT



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback