e m m a ; vardag, fest, inredning

Älsklings-helg

Helgen har varit heeelmysig! Har mest myst & myst :) Men nu har älsklingen åkt hem, åkte kring halv 5. Saknar honom redan... Men det var vääldigt skönt att ha honom hemma några dågar iaf :) Ska bli kul att åka ned till honom och kolla hur han bor och så sen.. Sandrew och jag ska ju ta sällis. Blir nog en riktig roadtrip! ;P

Utöver att bara mysa med min älskling så har jag varit på 8-årskalas, min brors dotter har fyllt. Var ett trevligt partaj :)

Nu sitter jag här med min nya dator har precis ätit en kvällssmörgås och druckit te. Jag är sååå nöjd med datorn. Men routern kan jag inte få att fungera. Ska ringa support imorrn...

image783



I veckan så ska jag jobba på som vanligt. Har inget speciellt inplanerat.. Blir nog ganska mkt på jobbet eftersom alla höst-grejjer börjar komma nu :D Såå spännande!


Nu ska nog ta och lägga mig i sängen och kolla på tv, väntar på att älskot ska ringa :) NattiNatti



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback