e m m a ; vardag, fest, inredning

Awaaoow

Jag skaffade mig en laptop igår :D En packard Bell. And I love it! Ska bara ta och skaffa en router nu så jag kan sitta på samma internet som vi har här hemma.
Det är inbyggd webcamera och mic så nu kan jag ta och prata med min älskling hur länge och hur mkt jag vill :) Fast det kändes konstigt att göras av med så mkt pengar på en grej liksom. Men den verkar då vara värd vartenda öre ;)
Köpte mig en skyddsväska också. En rosa.. :P

Måste ta och göra mig i ordning nu. Ska snart iväg och jobba, suck.
Ska väl ut på stan en sväng efter jobbet och kika efter en router på en gång. Jag är så otålig ;)

Ha en fortsatt trevlig lördag
;)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback