e m m a ; vardag, fest, inredning

Ensamt

image830Jaa, nu har älsklingen åkt ifrån mig... ;( Blev lite ledsen den här gången faktiskt... Vet inte varför det blev så mkt känsligare den här gången än sist. Jag bara saknar honom så mkt.. mitt snyggo.
Det har iaf varit en jättetrevlig helg med honom!
Vi har mest myst, myst och myst ;)
Han kommer ju hem om typ en vecka igen, och den helgen firar vi 4 år tillsammans :D tänkt vad fort det går! ujuj..

image831Och jag ska ju jobba hela veckan tills på fredag, är ledig på lördag :D för på fredag ska jag till Josse i Stockholm, ska bli kul. Har inte setts på ett bra tag nu.. så det ska blir superkul att ses! Och jag är superfestsugen, ska nog försöka övertala den där partyprinsessan att parta lite med mig i helgen, händer ju inte så ofta. :)
Har typ inte festat på en månad! Goosh, länge det.. men det har varit ganska skönt att vara ifrån alkoholen lite, festade ju rejält innan dess om man säger så..
Måste ta och komma ihåg att beställa tåg-biljetter imorrn!

Nu ska jag ta och sooova, före&efter bilder kommer på håret imorrn, Blev inte så ljust som jag tänkte först ångrade mig och sa att jag ville ha min mörka färg kvar men ändå ha ljusare slingor i som livade upp håret lite :) Blev peeerfa ;)

Nattinatti med er!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback