e m m a ; vardag, fest, inredning

Finally friday!

Äntligen, fredag.

Älsklingen kommer hem idag, stannar tills på måndag eftermiddag, så han iaf se mig i min nya frilla :P Skönt att han kommer hem!!
Vi kommer ha hela lägenheten för oss själva för både mamma och syrran är borta. Ska bli skönt!
Han kommer ju ganska sent ikväll, ska möta upp honom vid halv 10. Sen åker vi nog bara hem och myser ;) Kanske ska ta hem en film till ikväll...hm..

På lördag jobbar jag och efter mitt jobbpass ska vi nog bara ta det lugnt, vad jag vet, Vi kanske hittar på ngt att göra. En tur med bilen kanske? :)

På söndag blir det nog en tripp till kupolen, vi ska hämta mamma i Borlänge för hon ska på "Ladies night" imorrn och på söndag blir hon avsläppt i Borlänge. Tänkte att vi skulle hinna gå på kuppan lite innan :)

Nu ska jag ta och göra mig i ordning för jobb!
Ha en fortsatt trevlig fredag & helg!
Pusspuss



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback