e m m a ; vardag, fest, inredning

H&M och ett måste!

Jaaa, nu måste jag ta tag och städa mitt rum. Ser ut som en bomb har släppts där inne. Vågar knappt gå in.
Har glömt bort hur mitt golv ser ut för alla kläder som ligger på det.. :s höhö, needå sååå farligt är det inte. Men nästan ;) Jag ska nog ta och gå igenom hela rummet och lägga undan det som jag inte använder så mkt, skänka till Erikshjälpen/RödaKorset eller nått liknande kanske..
Men först blir det en liten glutt i H&M-katalogen som kom idag. Betalde ju även en räkning därifrån idag, blev nästan glad när räkningen kom. Trodde nämligen att den skulle vara högre än vad den var :)
Men icke!

Men efter jag kikat i katalogen så ska jag ta och städa!
Jappjapp! Idol ska jag försöka stå över idag eller åtminstona kanske ha det på när jag städar. Men Heroes kan jag inte missa! ;)


Saknar min älskling ;) Han ska på ferre ikväll han, eller han är nog redan på ferre. Kul,kul! 


Beställde biljett nyss till Stockholm! Ska bli superkul! Var allt för längesedan jag var där!

Hoppas ni får en supertrevlig onsdag för det ska då jag försöka ha, trots städning! ;Puss



Bjuder på en bild av Jeff Thomas, såå söta
image833



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback