e m m a ; vardag, fest, inredning

Idol & nachos

Idag har jag jobbat, as usual :) Gick bra, dagen flöt på och kl blev 17 och jag åkte då hem till Lurkas. Blev bjuden på middag där och efter den så färgade jag Lurkisens hår. Blev bra tycker jag. Inte så mörkt som vi hade trott, men dte blev ju defenitivt skillnad!
Efter det så gjorde vi i ordning lite guacamole och nachos och slog oss ned framför Idol. Mkt gott :) (stinker vitlök nu, håller ju vampyrerna borta iaf :P). Hehe! Jag fattade inte alls att Måns var Måns först när han var utklädd :P Jag tänkte, men oj. Sen tänkte vad lik han var Måns på nå vis. Sen kom det upp för mig att det var ju han. Vadå efter!

Var förresten in till frissan idag igen. Kände under dagen att jag ville ha håret liiite ljusare ändå. Jag trivs jättebra med färgerna hon hade i! Men lite ljusare vill jag minsann ha och dte skulle hon fixa :) På fredag kl 9! Perfa! För på fredag drar jag ju till storstan och träffar poopien :)

Nu ska jag ta och glo lite på tv!
Nattinatti
image832

  Och Gunvald är söt, as usual ;)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback