e m m a ; vardag, fest, inredning

myspys

Mysigt att älsklingen är hemma :)

image827

På jobbet idag så kom det tre hel-konstiga tjejer pratade nått annat språk och endast det språket. De tjoade och hojtade till mig och jag fattade ingenting. Vad gör man liksom när man inte förstår. Tror de att man kan varenda språk i världen eller!? Och sen suckade de och dissade mig helt bara för att jag inte förstod verkade det som..? Sen ville de ha ett pris på allt porslin vi hade(vilket är ganska mkt), som om jag visste det.. men jag ställde mig och började räkna för fullt med miniräknaren. Sen slog det mig att de försökte nog sno något, för två stycken stod och pratade med mig en massa, det bara snurrade i huvudet på mig (vad själv i butiken) och den tredje gick runt i affären och verkade inte alls bry sig ngt om vad hennes kompisar gjorde. Så jag slog bara fram en tänkbar summa porslin och de ville inte ha det sen frågade de om jag kunde räkna ut ett annat bord med en massa grejjer på och då gick jag därifrån och ställde mig i kassan. Då gick de bara... gick runt i affären sen och kikade om de hade snott ngt men jag märkte då ingenting, ska nog nämna det för Annsofie imorrn.. är nog bra..
Annars så sålde jag riktigt bra idag. Det var ganska mkt kamin-kunder faktiskt..

Medan de där tjejerna var inne i affären så kom älsklingen till mig också, kändes bra att han var där innan de gick.

Efter mitt jobb så hämtade vi syrran från en kompis och åkte sen och handlade lite mat till kvällen :) vi ska käka tacos! Muuums! :D Senare ikväll ska vi mysa med chirre & dipp och nya beck-filmen, myspys ;D

Imorrn blir det en tripp till Borlänge som sagt, ska handla en present till syrran :) som fyller år snart! och vi ska hämta mammsen också

Nu ska jag mysa lite med älsklingen! :)

Ha en trevlig lördag!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback