e m m a ; vardag, fest, inredning

Oh! I like!

Tyckte verkligen att höst-katalogen som kom idag från H&M hade mkt fint i sig. Men jag ska jag försöka att låta bli att beställa mer kläder.. :s bra att spara ju!

Heroes var idag som vanligt superbra! (haha, heroes - superbra.. höhö) Tycker verkligen om serien!
Den är lite likt "Lost" vilket är en serie jag också gillar supermkt! Men den börjar ju inte förens i januari, ååh orka vänta..!

Har faktiskt varit jätteduktig med att plocka ihop/städa på mitt rum idag. Alla rena kläder har hängts in i garderoben och har dammsugit m.m. Rensning av vad som ska sparas och inte har jag däremot inte hunnit med :) Får bli imorrn!

Nu ska jag ta och försöka ringa till älsklingen, han sa att han skulle ringa upp mig när jag ringde honom vid halv 8 och han har inte ringt än. Men hoppas de har trevligt iaf! De kollar säkert på Champions League eller nått!

Nattinatti!

image834



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback