e m m a ; vardag, fest, inredning

Puhh!

Tänkte att jag skulle passa på att blogga lite medan min älskling ligger och "vilar ögonen", som han säger. ;)

Ååhh vad det har varit mkt idag!
Vi fick tre pallar med grejjer (har dessutom fått två pallar igår) på jobbet så vi har packat upp en massa idag igen. Det är jättekul tycker jag, kul när det kommer nya grejjer! Men jobbigt också, vi vet inte vart vi ska göra av alla saker och kartonger! :P
Känns lite stressigt också när vi har jubileum nästa vecka också.. men allt ska nog bli klart tillsdess, det tror jag! :)

Igår efter jobbet så kikade jag och älsklingen lite på stan, gick till systemet och sen till next. hittade en söt tubtopp där! Får se om jag köper den imorrn.. Sen efter stadsrundan så gick jag upp till Emma, skulle hjälpa henne med hennes hår, det skulle färgas! :) Det blev supersnyggt! Alldeles lagomt mörkt!

Idag efter jobbet så åkte jag, älsklingen och mammsen till Avesta. Anders var ute efter en jacka som han hittade och jag hittade underkläder, en jacka, örhängen, mocka-handskar, en skjorta en tjock tröja.. ja det var nog det :) Mkt nöjd! Behövde en tunnare höstjacka... ;)
Och mamma var ute efter en present till syrran och det hittade hon :) Hon hittade ett par brallor åt sig själv också :P

Nu ska jag väcka älsklingen och sen ska vi kika på Da Vinci koden :)
Puss & godnatt!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback