e m m a ; vardag, fest, inredning

Sista kvällen...

Älsklingen och jag har verkligen haft en film/serie-kväll. Vi har sett "Gangster" med Persbrandt, den var okej. Men måste säga att hon som spelade karaktären "Natta" var riktigt kass skådespelare... Kändes lite dumt när en rutinerad skådelspelare som Persbrandt spelade med en sådan nybörjare.
Sen så har vi sett på "Arkiv-X", jag tittade jääämt på det när jag var yngre. Älskade den serien! Men ibland blev det så att jag var tvungen att stänga av tv:n för det var lite fööör otäckt.. :P


Brorsan var här en sväng idag, han skulle hjälpa mig med den nya routern jag skaffade idag. Har inte fått igång det... :/ dryyygt! Han i affären sa, det är såå lätt att installera, bara att sätta i skivan, blablabla säger jag! Gah! Schysst att brorsan kunde komma förbi en sväng iaf. Ska ta och ringa till någon suport på måndag eller så går jag till återförsäljaren..

Min sista kväll med älsklingen innan han åker tillbaka till Halmstad så nu ska jag ta och avsluta detta och kolla påhj "Drakarnas rike" och mysa lite ;)


Imorrn ska vi sova läääänge! Puss & godnatt



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback