e m m a ; vardag, fest, inredning

STHLM

Åkte till Josie för att vara hos henne i Stockholm helgen som var. Kom fram ganska sent eftersom jag jobbade och så. När jag kom fram så käkade vi tsatsiki och gregiska köttbullar av nått slag, mumsigt! Vi gick sen med riiiktigt fräsh andedräkt till hennes syrra och hennes pojkvän och kollade in Josies laptop hon hade köpt, oh yeah så schnygg! ( men min är också fin :) ) De sjöng sen en massa singstar för
mig (jag sjunger aldrig nykter u know), hehe! Roligtroligt!

Och som ena riktigt heroes-fans vi är så gick vi sedan hem och plöjde igenom några avsnitt.. sen soomna vi :)

Lördagen började ganska ovetande. Vi visste inte riktigt om vi orkade festa eller ej..Vi drog iaf ut på stan och shoppade lite. Träffade Josies kompis Denise som verkar jättetrevlig, eller hon är jättetrevlig! Nicholina hängde också med ut på stan.

Jag köpte en gul tröja och en tee på Zara. Och en grå tröja på Gina. Vi käkade kebab till lunch och det var supergott!

Sen gick vi hem och vi funderade fortfarande på om vi skulle festa inte.. Men det blev tillslut att vi stannade hemma och kollade på en film och käkade lite godis. Nicho sov hos oss också för hennes Niklas var i stan och partade. Josie och jag glodde även lite på Heroes.. till typ 3 :P
Sen sov vi som stockar hela natten, vi tre, i en 120 säng :P

På söndagen var vi ut på stan en sväng till och kikade lite. Josie hittade lite grejjer och jag hittade en stickad polotröja från H&M :) Mkt skön! Vi käkade lax och tsatsiki till lunch, mumsfillebabba!

image836Dagen gick alldeles för fort och innan vi kunde säga Hiro Nakamura så hade dagen passerat. Kl blev kvart i 6 och jag skulle åka hem :/ Tråkigt att det ska gå så fort när man har roligt!
Men min poopie och Najcholajna kommer ju hem nästa helg och partar med mig och troligtvis kommer Häääna hem då också! Ska bli superkul!
Jag längtar! Party party! Då ska jag kroka upp min sourz apple, mumsmums!

Nu ska jag kolla på sista Heroes avsnittet!

Pics från helgen hittar ni här!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback