e m m a ; vardag, fest, inredning

Torsdag

image827Har precis smällt i mig en smörgås och en ramlösa från smörgåsboden. Det var gott!


Vädret är såsidär idag. Lite molnligt. Ibland kikar solen fram :)
Kanske blir det en fika senare idag efter när jag har slutat. Ringde till Lurken och vi får se om hon hinner hem från sin syster eller ej.. :)

Ikväll så är det ju Idol och Heroes igen! :) Och  jag ska fortsätta med mitt rum idag också. Skura golven och damma lite i min hylla! Kanske min kära syster hjälper mig med min garderob också!? Who knows :)

Imorrn är det först frissan som gäller, sen ska jag jobba till 15 och kl 16.23 går mitt tåg till Stockholm & Josie!
Måste komma ihåg att ringa till pappsen idag och säga att jag inte kommer något till honom den här helgen.. Och Josie ska jag också ringa!

Nu ska jag gå och ta lite kort i butiken som vi ska använda till jubileumet. Gör ett bildspel som vi ska ha rullandes hela kvällen som handlar lite om butiken och vad vi säljer och så vidare...


See u later alligatooor ;)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback