e m m a ; vardag, fest, inredning

Helgen och ingen Sälen-resa

Jag har ju berättat de mesta om va jag och min älskling gjorde på våran lilla roadtrip :)
Eller inte om lördagen då. Då vi var ut på stan och kikade..
Hittade en snygg lackväska som jag slog till på. Har varit sugen på en sån länge men inte hittat ngn som varit bra men den här föll jag för direkt och det var dessutom halva priset, så jag slog till :)
Shoppade lite till älsklingens nya lägenhet också :)
Sen så visade han mig runt i centrum, var riktigt mysigt! Och superfint väder!
Och på kvällen så käkade vi tacos med en av Anders kompisar som hjälpte honom att bära upp grejerna till lägenheten! Sen gick jag och älskot och kollade in hans skola :) Mkt fräsh!

image1089


På söndagen gick vi upp tidigt.. kl halv 8 :) Och vid 8 så satt vi i bilen och var på väg hem.
Synd att man inte kunde ha stannat längre, var en riktigt mysig stad!
Vi kom hem kring 4 och då slappade vi bara här hemma och gick och la oss ganska tidigt. Älsklingen skulle iväg till Halmstad redan kl 6 dagen efter. Men det blev klockan 14 istället för att tåget inte kom på morgonen pga all snö som hade kommit (chockad!) under natten.
Lite tur i oturen, för vi hann med att käka lunch ihop då och det är ju alltid trevligt! ;)

Bilder från våran lilla roadtrip hittar du här!

Jaa och sen så har våran efterlängtade Sälen-resa ställts in.. :( så himla tråkigt! Men det kändes lite onödigt att bara åka 4-5 stycken... Men, men det är ju som det är.. Men riktigt tråkigt som sagt!

Idag så är jag ledig. Har precis tränat och duschat och ska stax ta och städa trapphuset :) trevligt... eller inte..
Sen så ska jag på stan en sväng lämna ett paket och sen ska jag förbi vid jobbet också och kolla jobbtider.
Och ikväll så ska jag till pappa en sväng och rensa ur lite grejer som vi ska ha med på loppisen på lördag :)

Ha en fortsatt bra dag!
Pusspuss



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback