e m m a ; vardag, fest, inredning

Shots & te

image1094Idag har vi inventerat. Alltid lika roligt, eller inte :)
Men dagen gick fort som tur va!

Emelie kom hem till mig när jag slutat för dagen, vi käkade lite och kollade på tv :) Trevligt trevligt!

Imorrn ska jag bara jobba ett par timmar. Skulle egentligen ha varit ledig men fick hoppa in pga av att bossarna ska iväg på möte på eftermiddagen :) Så lite sovmorgon blir det iaf imorrn! Naajs :) Mamma kommer förbi imorrn också, ska klippa henne :)

Igårkväll kom Emma förbi här en sväng :) Vi hade det trevligt med, shots, skorpor och te :P haha! En salig blandning!
Skulle egenligen ha följt med henne till Borlänge imorrn efter när hon slutat jobbet men nu ska jag ju jobba :/ så det får blir en annan dag :)

Ja och sälenresan har ju nu officiellt blivit inställd, ringde och avbokade stugan idag.. :/ Men då har jag 4 dagars ledighet att göra vad jag vill på. Kanske blir en resa till södra Sverige, who knows?! ;) Skulle iaf vara jättekul! Har aldrig varit i Göteborg så det skulle ju passa fint! Hoppas Hääna inte jobbar..


Nu ska jag ta och lägga mig och glo lite på LOST ;) eller fart som Josie säger :P
Sov så gott!
PUSS


Älskling/Anders

Hoppas du hälsar på mig med på din västkustresa :D älskar dig

2008-04-10 / 09:43:34
Emma

mmm:) hehe älskar dig med!

2008-04-10 / 11:28:55
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se
JOsie

Haha. FART ! Jaså, ska du kanske åka till JOhanna istället? :) Jag har inte bestämt mig hur jag ska göra ännu.. Puss

2008-04-10 / 14:02:32
BLOGG: http://josiefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback