e m m a ; vardag, fest, inredning

Våren är här (för tillfället)!

Ja, idag har det verkligen varit supernajs väder :D Men nu börjar det bli lite molnligt.. :/
Jag hann iaf få i mig lite "left-overs" från gårdagen i  solen ;) Mkt härligt!

Och vad som är ännu härligare är att älsklingen kanske kommer hem redan ikväll(?) :) Jag vet att jag tjatar så otroligt om när han ska komma hem och så.. Men jag saknar honom så mkt när han är borta, så det är skönt att få höra att han kommer hem bara en dag tidigare än väntat! :)

Idag har det blivit en dag som jag tagit som den kommit. Ska städa trapphuset idag och jag känner inte för det riktigt nu.. :P blir ikväll istället ;)
Sen så har jag bara fixat lite i lägenheten fram tills nu.. satt upp en bambu-persienn i köket, diskat(!), bäddat nytt i sängen och grejjat.. Men nu ska jag fixa lite med mig själv ;) Göra i ordning mig i håret och fästa lite make up på mitt fejs och lägga på fransk manikyr på naglarna ;)

Dagens i-landsproblem: Jag har tre program kl 21 ikväll och jag vill se alla tre. Efterlyst, Medium och So you think you can dance - scandinavia.
Blir helt enkelt att zappazappazappa... :)

Hoppas ni får en supernajs torsdag!
Och att vädret håller i sig...

image1096




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback