e m m a ; vardag, fest, inredning

Good morning!

Godmorgon, godmorgon! Äntligen fredag säger jag bara.. :)

Har precis vaknat upp ur min skönhetssömn och kropppen är piggare idag än väntat! ;) trodde jag skulle ha förbaskat ont i fötterna idag, men icke :) Vi gick och gick och gick igår! Var en riktigt trevlig dag, med mkt involverat! Herreguuud så häftigt det var :) Men trodde ärligt talat att de skulle ha fler gift-bags men så var det ju inte, alla hade istället en massa godis och söta påsar! Så fick med mig lite hem :P En upplevelse jag sent kommer glömma!

Jag ska till och hoppa in i duschen nu så jag hinner göra det jag ska! Tänkte hinna diska upp disken m.m. Börjar kl 12 idag, niiice :D Vi ska gå igenom lite papper och företag som vi träffade under gårdagen!

Hoppas ni får en bra fredag :D


TJINGTJONG



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback