e m m a ; vardag, fest, inredning

Helgen

Jaha, kanske ska skriva lite om helgen :)

I fredags så var det först jobbelijobb och det blev en ganska känslosam dag (se privat inlägg) till att börja med..
Och efter jobb och en sväng förbi pappsen med tårta (pälsk hade fått en tårta från jobbet) åkte jag, Anders och lillsyrran ut till halvsyrran för att fiska kräftor och bara umgås! Var riktigt trevligt, blev bjudna på korv, kräftor & vin. Det var första gången jag var ute och fiskade kräftor! Mysigt, åkte ut med båten på kvällen och dimman låg tjock över sjön :) Och de har ju fått supersnyggt ute i deras stuga! Jättefint! Kan förstå att de håller till därute om somrarna!! :)
Det blev en yttepytteliten kräfta och den fick vi upp med händerna :P Så kring tolvtiden drog vi oss hemåt, skulle ju upp och jobba dagen efter.. :)

Lördagen började liite segt, kände av de där vinglasen från kvällen innan :) Gick bra att jobba! :) Direkt efter wörket så mötte jag upp Johanna för en fika och skvaller på waynes :D Var längesen vi sågs, typ 2 veckor, så det var skoj! Sen kom Johanna K också! Hon hade precis kommit hem från Skåne :) Superkul att ses! :D Vi satt där ett bra tag sen så mötte jag upp pälskot på thai :) göttans! Vid 7 började tjejerna droppa in den ena efter den andra, vi blev tillslut 12 stycken tror jag (jag, Emma, Erika, Johanna, Johanna, Linnéa, Sofia, Camilla, Arlinda, Alexandra, Åsa & Systern) jaa ett rejält gäng som höll igång från 7 och in mot natten, vi hade som mål att vi skulle köra 7 till 7 men det gick inte så brao :P haha vid halv tre så var alla supertrötta och var och en gick hem till sitt & jag gick hem till mitt ;) Och innan det hade vi varit på kingen och tjoat & stimmat och träffat en massa folk :) Kulkul!!


Kvällens låt: Kristian Anttila - Smutser, "det är mig de kallar smutser"
Kvällens pinsamma / äckel: (se privat inlägg)
Kvällens grej: Allsång på kingen :s :P hah
Kvällens ge-bort-grej (som jag kom på sent på söndagen): En duk, höh
Kvällens dricka: Vin, Malibu + mjölk, öl och lakritsshot, mumma!
Morgondagens fynd: Alla söta kommentarer från Johanna och Alexandra på lekpapperet :) wiie, min bakisdag blev lite bättre ;) (se bild)

Ett riktigt trevligt party blev det!

Lite bilder från helgen: (ursäkta för dålig kvalle :P mobilen..)

 
 
   


 
 
   


Johanna

Haha, hade glömt att jag skrev det där! Och vad var de med duken? Minnen verkar inte vara så bra! Trevligt att ses idag : ) Pusspuss

2008-08-19 / 18:13:18
BLOGG: http://blikvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback