e m m a ; vardag, fest, inredning

Ny kamera

Nu börjar 10 orsaker att hata dig :D Den pratade vi om på fiket häromdagen jag, johanna & bea :) hihi, den ska jag se! Bra musik i den tycker jag!

Idag så var jag ju som sagt och fikade med Johanna och Camilla! Trevligt! Johanna blev lite uppdaterad om senaste nytt ifrån stan :P Efter det gick vi till systemet och sen kikade vi lite på stan! Och jag på att jag ville köpa en ny kamera så vi gick till expert och chacka en ;) Fick rabatt också, schyrre! :D Så nu blir det minsann korttagning imorrn! paparazzi - VARNING! hihi



Sen åkte vi förbi ICA och jag plockade upp mina nya reebok som hade kommit :) I love them! Wie!

Jaja nu ska jag kolla på filmen med lite popcorn! :)


Take care! ;)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback