e m m a ; vardag, fest, inredning

Powernap

ohh nice med en powernap ;) Har precis vaknat, älsk ringde och väckte mig.. Så nu orkar jag partaja hela kvällen/natten :D Ska till och hoppa in i duschen alldeles strax.. och sen börja göra mig i ordning. Vet inte riktigt än vilken tid vi ska ses.. drar iväg ett sms sen till ngn av tjejerna tror jag :)

Vad har Emma annars gjort idag då?
Jioo... jag har jobbat.. :) Varit en sväng på second hand, hittade dock inget.. och sen blev det en sväng på systemet för att fylla på lagret ;) När jag kom hem så gjorde jag och lillsyrran pannkakor, mums, längesen!

Jag tror det är någon stackars gamling som har kolat här i trapphuset.. :s Imorse när jag skulle dra till jobbet så stod ambulansen här utanför och sen så hade syrran också sett likbilen här senare.. :s uschdå, undra vem det var..

Neee, nuu ska jag dra igång lite partymusik och hoppa in i duschen :)

PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback