e m m a ; vardag, fest, inredning

Tröttis

åh vad jag är trött! Har jobbat nästan 11 timmar idag, fast iofs så var det ju frivilligt de sista timmarna:) de tre sista jobbade jag for free ;) Blev bjuden på mat av halvsyrran istället :D najs! Vi har ganska mkt att göra och allt ska bli klart i butiken till helgen.. så det var nog bra att vi stannade en liten stund extra :) Vi hann med att gå förbi second hand en sväng också (där vi btw såg bonde söker fru- Isabelle som frågade vad klockan var :P) :) Men där hittade jag ingenting, däremot hittade vi lite till butiken ;)

Nu så har jag precis kollat klart på Hellboy II :) Bra faktiskt, men tycker ettan är bättre :P

Och inatt så sov lillsyrran här hos mig :) Hon började ju skolan idag, (nian, ujujuj.. vad tiden går.. :s) och var upp tidigt med henne imorse.. kl 7.. :P inte såå tidigt men tidigt för mig eftersom jag annars går upp halv nio tidigast 8! :) Kanske också är därför jag är så trött nu.. :s

Nu ska jag ta och kika runt på lite bloggar, brukar kolla in dem jag har här i högerspalten och även några till :) och sen så ska jag nog krypa ner i sängen och sussa :) Imorrn är jag ledig så det blir att sova ut, iaf till 11. Sen kring ett så ska jag möta upp Häääna :D wiiie! Vi ska käka lite lunch och kika runt på stan :) kanske köper mig en kamera imorrn, men funderar på om jag ska vänta tills jag får lön.. aja vi får se! :)

Ska och hämta min nya shoes imorrn också, wiiewiie! :D

Nattinatti på er ha en fortsatt trevlig kväll!

TJINGtjing


Emma

Heej! Hur gör man "hemliga" inlägg? och så undrar jag om du vill dela med dig av dina till mig, isf får du skicka lösenordet. Bara om du vill vet du :)

Ha det bra!! Puss!

2008-08-20 / 22:58:45
BLOGG: http://emmaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback