e m m a ; vardag, fest, inredning

Rubrik

Tur att jag är riiiktigt trött redan nu så jag kan lägga mig tidigt ikväll! För imorrn drar vi till Stockholm för att kika på formex-mässan :D Vi åker dock aaastidigt! Kvart över 6 går tåget :s uuh.. kommer svansa runt som en zombie i storstaden ;) hihi. De öppnar mässan kl 09.30 så vi ska käka frulle innan det, så det blir att hitta ngt mysigt café att sitta & käka frulle på.. :) Måste komma ihåg att ta med kameran! Så kommer det upp lite bilder här sen ;)

Annars idag då? Joo, jag har jobbat.. sen nu så har jag previs käkat middag. Lax & quinoa :D Har inte ätit det på superlänge! Anders käkar inte fisk överhuvudtaget så pga det så har det inte blivit av, ofta man orkar ställa sig och göra två olika middagar.. naeee :) Såå att käka det idag var sååå göttans!

Och om en vecka börjar Heroes.. fast det är ju säsong 2 :s vill ha tredje säsongen nu! Men blir väl att följa säsong två igen till att börja med iaf :) Lika så Idol börjar nästa vecka :) hahah tycker det bara är skoj i början när man får se alla som är så hemskt dåliga på att sjunga :P haha.. sen när de tagit ut de bästa tio tycker jag att det bara blir långtråkigt...

Nu ska jag ta och kolla på "cops" & senare ikväll kl 20 börjar "hemsökta hus" och efter det är det "Leila bakar" :) perfa. Sen efter Leila blir det nog att sussa.. så jag orkar upp imorrn... :)

Ha en asbra kväll tillsammans! ;)

PUSSO


Anders

Saknar dig sötnos!

2008-08-28 / 10:03:00
BLOGG: http://denblinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback