e m m a ; vardag, fest, inredning

anka uppdaterar

hej hallååå!

Sitter här med min lilla bettskena till tänderna ;) är riktigt heeet :P haha ser ut som en anka. Har suttit en timme nu, ska sitta en timme till.. Om jag hade haft kamera så hade jag tagit en pic men är för tillfället hemma hos mami och är "barnvakt" till lill sis' :) Hon ska egentligen vara hos pappa den här helgen men de är på julbord och vi tänkte att vi är här hos mamma så slipper Gunvaldisen vara själv :) Sötnosen! Världen sötaste katt!



Imorrn är det lööördag. Och det betyder ingen ledighet för Emma. Nee, jobbar 10-16 jobbar öven söndag 12-16! Ujuj.. jobbelijobb för fulla muggar! & muggarna denna helg får därför stå tomma från alkohol :) Laddning för juldagen... ;) Ska bli jättekul! :D Kul att träffa alla igen! Alla pluggisar! Vet inte vad jag ska ha på mig dock. Men blir kanske ett blge-besök imorrn eller på söndag efter jobbet.. såg att de skulle ha öppet till 20 både lördag och söndag :)

Men först och främst kommer ju julafton! :D Miih! Längtar som tusan! Anders kom hem i onsdags och igår gjorde vi pepparkakor, fick sånna julfeeelings då!! ;) Men fan vad duktiga vi var! Brände första plåten.. kommer bildbevis senare! ;) hehe.. Nu håller jag tummar & tår för att det ska bli en VIT jul i år! Man tycker ju att det hör till julen... med snö.. Och dessutom så kommer Cath's son med familj från Irland hit och firar jul med oss! Ska bli riktigt spännande! hehe och då vore det ju kul med snö, de har aldrig sett snö förr :P Så som sagt, tummar & tår...

Nee nu ska jag ta och var lite social med lillsyrran, som sitter och spelar gitarr i köket :P Kanske ska spela lite kort eller nått! :) Vi har precis sett Step brothers :D Så jävla bra film! Den MÅSTE jag och Anders se, exakt hans filmstil :P Älskar Will Farell! HAHA 



På söndag blir det att tända det fjärde ljuset på min fina adventsljusstake :D



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback