e m m a ; vardag, fest, inredning

Emma genom åren

Blev lite nostalgisk sen vi i lördags kikade på kort från förr och dessutom fått lite beslutsångest över huruvida jag ska göra om mitt hår, bli mörkhårig igen kanske? aja.. hur som helst så kommer här ett inlägg med en massa Emmor genom åren.. :) mih


t.v: Avslutningnen i nian :) upptäckandet av plattången & alkoholen ;) -03
t.h: Per Gessle i Leksand -03


Båda bilderna: Daldansen -04, upptäckandet av ännu mera alkohol, crrrazy


T.v: Avslutningen i 2an -05
T.h: Ferre hemma hos Linda maj -05


T.v: STUDENTEN, kiss-paus mitt i allt vindrickande ;) -06
T.h: Fick för mig att helt plötsligt bli svarthårig? -06


T.v: På väg till fest hos Johanna E juli -07
T.h: Daldansen -07 fortfarande mööörk



T.v: Valborg hos Nea i Uppsala -08 :)
T.h: Studentdagen - 08

T.v: Blev korthårig och svarthårig över en natt ;) Maskerad nov -08
T.h: Me and my new mysse taget i förrgår ;) -08


Lurken

jag tycker inte att du ska färga det. Det är ju så fint redan som det är. :)

2008-12-02 / 19:12:29
BLOGG: http://lurkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback