e m m a ; vardag, fest, inredning

JAG

sitter här just nu och fiixifixar lite inför morgondagen - NYÅR!! - kändes att det behövdes lite. Lite ompyssling av mig själv. Sitter med den franska manikyren på nu och försöker få den att torka :) Sen blir det att B.U.Sa kroppen och lägga peelingmask i fejjan! Sen ska tandskenorna i igen, för blekning av tänder :) ujuj så här mkt har jag inte fixat mig på läääänge! Har t.o.m målat tånaglarna också! Shit! :P

Under tiden kollar jag lite på eldsjälsgalan på fyran, men funderar på att zappa över till något annat roligt! Det var lite segt detta.. :s

Aja nu ska jag fortsätta med mitt ompysslande ;) Ha en fortsatt bra kväll! PUSS


Anonym

horru vad du bleker tanderna. jag hoppas du har last pa om den sortens tandblekning. for de flesta tandblekningar man gor hemma frater bara bort emaljen och gor sa att du far annu morkare tander an du hade forut, det basta ar att ga till tandlakaren om du vill ha vita tander utan att forstora dina tander ! ta det lugnt! Skickar sms till dig senare ;p Pusspuss

2008-12-31 / 00:05:35
Emma

men jooosie, jag gör det inte riktigt vaaarje dag :) sen så är det snart slut :) Aaah betalar du tandläkarbesöket då? ;) Jaaaappppp! Happy new year poop! Pussie!

2008-12-31 / 13:05:22
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se/
Marielle

Nu har jag startat upp en ny tävling med 3 gånger högre vinster än tidigare! Var med och tävla varje dag du med :-)

2008-12-31 / 13:07:47
BLOGG: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback