e m m a ; vardag, fest, inredning

juldagen del 2 (förfest + på väg till hotellet)


tre bruuuds


vi igen!


Scchhkåål! Men det var då tusan vad kort jag fick med på mig själv ;P


3 glada tjejer


förferre


på väg till ännu en förfest


det var riiiktigt kallt ute :s brbr


hos emelie träffade vi tjejerna :) bl.a Nicholina & Carro :D


Sen gick vi till Steph för att det knappt var nå folk på hotellet första vändan vi var dit..



schhh..


sååå jääävla stolt över min mössa:P haha

fortsättning följer.. med pics innefrån Hotälläää ;)


Johanna

Härliga bilder : )

Jag och Arlinda ska till Café Paris ikväll och lyssna på musik, om du har lust kan du ju hänga med, det är bara att höra av sig! Puss puss

2008-12-27 / 15:27:55
BLOGG: http://blikvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback