e m m a ; vardag, fest, inredning

nej..

.. jag är inte död, jag lever! :P

Har helt enkelt inte haft tid till att blogga. Har egentligen inte tid nu heller :s Har jobbat mkt nu och det känns i kroppen och knoppen! Sista dagen imorrn nu.. 10-19 som idag. puh! Vad lycklig jag kommer vara kl 19 imorrn! Då är det bara en härlig julafton med familjen som väntar & en helrolig kväll med tjejerna ute på juldagen! Jag längtar! Wiie!

Och på tal om lycklig.. slipper städningen i trapphuset nu! Orkar fan inte med skiten nu! Känns som att för varje gång har det lagts på en massa extra som jag ska göra. Om man jämför vad jag skrev under på vad jag skulle göra.. & inget duger! JÄVLA KÄRRINGJÄKLAR som inte har nå bättre att göra än klaga på städning i trapphuset!? oh shit asså.. what a life? fy.. Känns riktigt befriande! PUH!

Nu ska jag ta och städa trapphuset för sista gången! Fan vad skönt! Kanske hinner blogga en snabbis imorrnkväll annars så får ni ha en riktigt...








Lisa

God Jul & Gott Nytt År =) Ha det bäst! Kram

2008-12-22 / 22:59:48
BLOGG: http://jacobsen.blogg.se/
Lisa

Måste bara säga att adventsljusstaken är så jääävla snygg, hörde att ni sålde sånna hos er?! fast med en annan bricka! Öppnade ni den 27:e igen och rear ni julsakerna då? Ha det bäst! KRAM

2008-12-24 / 01:10:01
BLOGG: http://jacobsen.blogg.se/
emma

Okeeej, så du har fest :) jag är redan bjuden till en annan fest.. men vi ses antagligen ute sen ;D

2008-12-24 / 22:46:03
BLOGG: http://emmaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback