e m m a ; vardag, fest, inredning

tametusan!

blev en lyckad kväll igår med ;) Tänk att vi lyckas varje gång tjejer! ;)

Förfesten körde igång halv tio då Steph kom hem från jobbet! Innan dess hade jag hunnit sminka om mig två ggr här hemma dels på grund av dålig make och dels på grund av tittning på "Faddergalan" :s Hade dessutom hunnit hällt i mig ett glas med vin eller två :) Samlingen hos Steph bestod av: Sara, Emelie, Steph & myself :) vi körde igång med lite allsång med uggla & gessle! Skojiskoj!

Efter ännu lite stimm blev klockan mycket och vi hade nu siktet på hotällä! Chockade av det höga priset för att komma in i värmen så intog vi dansgolvet! Shakieshakie! Träffade mycket trevligt folk! Allt var tipp topp! Det duktiga coverbandet som spelade var nog omtyckta! De som blev lite mindre omtyckta var de som släppte lös stanken på dansgolvet. En fisbomb hade släppts! Alltså en sån där skämtgrej.. Golvet utrymdes och alla höll sig nere till luften hade rensats! Vi kunde sedan inta dansgolvet igen och ytterliggare shake:a lite rooooeev ;)

Väl utanför hotellet drabbades vi av den där hemska stanken igen! Uschiamej! Fölket drog sig mot körven! ;P Där det blev överflöd med gurkmajonäs och sedan traskade vi vidare mot efterfest. Dissade som vi blev så tog vi oss till närmaste backe för att agera barn och åka pulka :) hehe, filmer på vurpor och snicksnack var något jag hann med i min nya ytstyrsel. Jag, Steph och Emelie hann hem till mig för att gå från klänning och strumpbraxor till täckbyxor och dunjacka ;) Emsan fick dessutom låna ett par rejäla skor för att istället gå runt i sina pumps och leggins, den stackarn.. usch vad hon frös! Efter ännu lite allsång till bumbibjörnarna & michelle branch tog vi oss hem till Steph för att koka snabbmakaroner men ack så besvikna vi blev när Steph upptäckte den ena och den andra makaronen i paketet :P hehe, blev lite snack istället :) Vid 4 kände vi att tröttheten kom över oss och vi tog oss nu hemåt till sitt för stationera oss i våra sängar!

12 idag upp ögonen och på schemat stod: gratulera farbrors fru som fyllt 40 och sen käka bakismat med tjejerna :) Och det är vad jag har gjort idag! Blev även lite stimm ute i snön hos mamma :) Mysigt, gjorde en snöängel och byggde en snökatt ;) hehe, tur som tusan att man fortfarande kan vara barnslig! ;) Jag vill aldrig bli "stor"!

Här kommer lite pics från gårdagen! Imorgon kommer det även lite bilder från middagen med jobbet ;) hehe! Nu ska jag ta och sooova :) Nattinatt på er!





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback