e m m a ; vardag, fest, inredning

velpelle

jaahapp, klänningen jag skulle beställa till nyår hade ju tagit slut! Fan vad trist! Varför skulle jag hålla på och vela hit & dit?! Men har nu kikat runt lite till och har hittat dessa tre här nedan.. nu ska jag bara bestämma mig för vilken.. är riktigt sugen på den cremefärgade, men den är den dyraste också... :s hm..



Vi får väl an se vad det blir ;) Ska kika in på forever21 också, syrran kanske ville beställa lite med mig så vi slipper tullavgiften ;) Nu ska jag ta och göra i ordning lite guacamole som jag ska käka till "Medium" senare och sen blir det att kolla efter kläder tills imorrn. Vi ska iväg med jobbet och bowla och sen käka middag på "En & en halv" :) Ska bli supertrevligt! Tänkte på en gång kolla ut en partyoutfit till helgen, för jag antar att det blir partey i helgen med? ;)

Ha en fortsatt trevlig kväll ;) PUSS


Emma

Okeej :) tack!!

Jag har inga planer i helgen, ska väl plugga lite iaf.. Vad ska du hitta på då??

Puss å Kramis

2008-12-11 / 22:35:35
BLOGG: http://emmaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback