e m m a ; vardag, fest, inredning

Älsklingen är hemma!

image1025Jaa, äntligen har jag älsklingen kommit hem!
Känns superskönt att han är hemma nu. Allt känns så mkt bättre och jag sover sååå mkt bättre! hihi. Mysgos!
Under dagarna som varit här har vi mest myst. Och igår drog vi till kupolen, Borlänge för att shoppa upp min bonus på H&M ;) Hittade en hel del!
En cardigan och en pinsett som jag gav till lillsyrran för att hon hade handlat lite på mitt h&m-kort och jag fick liite tackvare henne så mkt i bonus så hon var då värd det :) hihi
Sen till mig själv blev det: två t-shirts, ett par "hello kitty"-mysbyxor, armband, väska, ett par skor och scarf ;)

Lite av det jag hittade på:




Beställde också min crosstrainer :D Ska och hämta den imorgon är ledig från jobbet så det blir att dra till Borlänge direkt på förmiddagen! Så jävla skönt! Här ska brännas fläsk ;)
Ska till pappsen och bli gratulerad också :)
Och på kvällen är det fest här hemma och sen blir det nog att gå ut här i stan :) trevligt!

Nu ska jag och älskot kolla på film :)
Ha en fortsatt bra kväll! Puss!

image965



Ameli&Emelie

så fint armband du har :)

2008-02-22 / 21:31:28
BLOGG: http://lifeasblondes.blogg.se
Jonna

fina ting:)!

2008-02-22 / 21:35:51
BLOGG: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback