e m m a ; vardag, fest, inredning

;(

image1026Nu har min älskling åkt hem till halmstad igen.. känns supertomt! Tråkigt!
Han åkte idag vid halv 3. Han höll mig sällskap på jobbet en bra stund :) men det var jobbigt när han åkte...

Som sagt så har jag jobbat idag. Gick bra, hade ngt att göra hela tiden. Men hade ju tänkt att jag skulle hinna med lite mer än vad jag gjorde men det hinns nog med resten av veckan ;)
Sen nu på kvällen så har jag varit förbi hos Johanna en sväng och sen gick jag hem hit och gjorde i ordning mat, hemgjord pizza :) Syrran och mammsen kom hit och åt mat också :) Har glott på GG & Gynning och tagit ett pass på crosstrainern :)
Jag har satt upp min tjusiga tavla nu också (se bild), den sitter ovanför sängen :)

Just nu sitter jag och kollarpå oscarsgalan :) Cameron Diaz presenterade nyss ett pris och hon hade en såå vacker klänning!

Men nu ska jag nog ta och lägga mig i sängen och sooova, eller läsa lite kanske..? Fick 4 nya böcker av älsklingen i present :) 4 deckare! Ah nu ska jag lägga mig och läsa ;)

Saknar pälsk!!

Nattinatti!


image965




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback