e m m a ; vardag, fest, inredning

Fullt upp!

Idag har det verkligen varit fullt upp på jobbet!
Var till och med tvungen att ringa in syrran som fick hjälpa mig! Tack!
Fick nämligen två pallar med grejjer från både SIA och Affari :) Varorna från SIA fick vi nästan helt undan från affären och in på lagret. Jättemkt fina grejjer! Oh vill ha en massa pengar nu! Ge mig?
Och vi har fått en massa fina doftljus! Men har redan två per rum så det blir väl att elda upp dem först innan man införskaffar sig nya ;)

Så imorrn är det ju bara att fortsätta med pallen från Affari :) Nyfiken ;P
Men ska hinna grejja med annat också.. :)

Sitter just nu och kollar på "Det okända" :) Längesen... zappar mellan det och "Rent hus".

Nu ska jag koncentrera mig på tv:n ;)

p.s. Josie, jag saknar dig med! Megamkt! Vi har så kul ihop :P hihi

image1029
Du & jag poopie! :D

Pusspuss


Josie

You and me, poopie ! Tare lugnt ikväll !!! Puss!!

2008-02-29 / 22:22:48
BLOGG: http://josiefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback