e m m a ; vardag, fest, inredning

Beauty Sleep

Ja jag sover väldigt mkt numera känner jag. Undra om det är på grund av det trista vädret. Det är ju mörkt så man känner att man lika gärna kan sova hela dagen.. :s
Men igår blev det genst lite ljusare ute när snön kom :) Men jag vill hellre ha sol som lyser upp vardagen än snö :s

Idag kommer min älskling hem! :D Ska höra med honom om han har lust att gå på bio ikväll:) om det går någon bra det vill säga.. Så skönt att ha honom hemma, så man har någon att pussa på ;)

Ska snart till jobbet, börjar 13. Sen ska jag/vi nog inte göra så mkt.
Men är ledig både imorrn och på måndag så det blir en långhelg för mig och älsklingen, skönt! :)
Blir kanske en tripp till Ikea och till kupolen om vädret tillåter..

Är lite sugen på att köpa färg så jag kan göra mer slingor. Är ju ute efter att bli ljusare i håret men absolut inte blond. Känns som att det skulle vara skönt att vara lite ljusare i håret till sommaren. Förra sommaren var jag ju black-head :P
Får se hur jag gör. Men kanske skulle behöva hjälp med att lägga idem då.. hm.. kanske väntar tills min personliga hairdresser kommer hem ;) Häääna :P hehe, hon gjorde det ju så bra sist så :)

Näe nu måste jag göra mig i ordning och proppa i mig en apelsin!
Puss!


tilda

Ha en bra dag! :) Eller lunch kanske ^^
kram

2008-01-25 / 13:47:35
BLOGG: http://aouch.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback