e m m a ; vardag, fest, inredning

Blogg + Betty

Jag har verkligen fastnat för Ugly Betty :)
Men snart är det slut och då hamnar Gynning i rutan!
Hoppas det är ett bra avsnitt!

Grejjerna från ellos blev jag iaf nöjd med :) Kanske lägger upp nån bild sen..
Imorrn börjar jag klockan 13, härligt härligt! Ska försöka sova ut!
Ska nog duscha efter Gynning.. så jag slipper imorrn.

Är så himla sugen på att köpa högtalare till datorn. Så man kan poppa lite när man har party ;) ska kika lite här i stan vad de kostar..

Handboll är det på tv nu också! Sverige - Ungern, Sverige ligger för tillfäller under med 2 mål.. men de kommer nog i kapp ;P

NU: Gynning!


Ha en fortsätt trevlig kväll! Puss



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback