e m m a ; vardag, fest, inredning

De senaste dagarna

image923
Helgen bestod av vindrickande, jobb och mys!
I fredags var vi hemma hos Bea. Vi hade pratat dagarna innan över en fika om att vi skulle parta lite innan Johanna flyttade till Uppsala och som en trevlig grej :)
Som sagt så blev vi hemma hos Bea och vi satt och drack vin och spelade "våghals"(typ som sanning & konsekvens) då fler hade kommit för att joina oss. Det var allmänt trevligt, Bea var bla tvungen att mima med en toaborste :P hehe, euuw! Jag som är så feg tog sanning hela tiden ;P Och Johanna och jag blev väldigt imponerade på Beas ismaskin ;D hah!
Det blev mkt snack också, alltid lika trevligt!

Jag jobbade lördagen mellan 11-13. Det gick bra, trots lite bakfylla. Det var lugnt.
Älsklingen och jag gick och köpte lite gott till kvällen efter jag jobbat klart. Vi myste och kollade på film den kvällen, bara slappade.

På söndagen sov vi till 12 och det var sååå skönt! Vi städade lägenheten och sen åkte vi till mammsen för vi hade blivit dit bjudna på middag. Rådjurs sadel med potatis och rödvinssås, så gott så! Tack mami! :D
I söndags åkte Häääna till Småland igen, dags för plugg igen! Vi ses snaaart ;D

Igår var det sista dagen innan älsklingen skulle åka hem så vi åt gott då också, hemgjord pizza, med krossade tomater, taco-köttfärs, champinjoner, bacon, banan och caschew-nötter och annanas + lite guacamole från gårdagen ;P hehe blev en god pizza tillslut! Mammsen och syrran kom förbi och tog sig en smakbit och kollade lite på film med oss också.

Började kl 14 idag. Fick lite ledigt för att älsklingen skulle åka hem, supersnällt!
Vi låg lääänge i sängen och bara myste och sen käkade vi frulle och älsklingen packade och så... åh saknar honom! Men blir inte utan honom länge, han kommer nog hem redan nästa vecka :D hihi och i helgen så ska jag till Stockholm och hälsa på Josiiee ;D Oh längtar, värsta skoj vi ska ha! :) hihi, och om jag hinner så ska jag hälsa på hos Nicholina och kika in deras nya lägenhet! :)

Nu ska jag ta och fortsätta kika på "Snuten i Hollywood II" :)
Och imorrn börjar jag 13 :D sovmorgon! woho!

Ha en supernajs kväll/natt ;D Puss!aaa






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback