e m m a ; vardag, fest, inredning

Myshelg!

Älsklingen har ju varit hemma nu i helgen så det blev en lugn helg här hemma :)

I fredags var vi och kikade på innebandy i Falun. Seriefinal. Och det var riktigt mysigt att åka iväg en sväng med älskot! Men tyvärr så förlorade Falun mot motståndarna Varberg.

Igår jobbade jag först mellan 11-13 och efter det gick vi och fikade, semla! Mums! ;)image937
Vi tog det lugnt här hemma och vid halv fyra åkte vi till min moster, vi skulle sitta barnvakt. De skulle iväg på fest och deras minsta på 4 år har vattkoppor så jag och älsklingen hoppade in för att sitta barnvakt! Gick superbra! :) Han är så söt! :D hihi, tillslut så somnade både han och Anders i soffan ;P hehe! Sötnosar!

Idag har jag städat lite på förmiddagen här i lägenheten och sen slappade vi här hemma tills älsklingen skulle iväg.. han åkte ner till Halmstad idag.. ;( Tyckte det var nyss han kom hit!
Men han kommer snart igen :)  På fredag!
Och jag är superfestsugen till helgen! Undra om ngn ska festa här hemma..? hm.. får höra efter lite.
 
När Anders hade åkte hem så åkte jag till min halvsyster som fyllde år idag :) Det bjöds på både gulasch-soppa och tårta, jättegott verkligen!

Och på tal om födelsedag så fyller Johanna E 21 år idag :D GRATTIS!

Nu ska jag ta och kika på film, "Bröllopsfixaren". Har sett den förut, men det går inget annat på tv. Kanske blir en film istället :) får se..


Johanna

Åh, tack för grattis:et!
Nu är jag gammal ; )

2008-01-21 / 23:56:49
BLOGG: http://blikvar.blogg.se
josiee

vilken fin bild!:)

2008-01-22 / 02:03:53
BLOGG: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback