e m m a ; vardag, fest, inredning

Ojoj!

Imorse när jag vaknade kom det nästan som en chock över mig! Det hade snöat! Och inte lite heller... och det snöar fortfarande.

Ska strax iväg till jobbet. Tänkte att jag skulle gå tidigt för de skulle hit och kika på lägenheten idag, typ ngn sort av besiktning av stammarna. Så jag skulle gå tidigare för att slippa vara ivägen men de var här nyss och det gick så fort så. Var lite nervös igår, sprang runt och städade en massa :P haha!

Idag så jobbar jag som sagt och efter jobbet ska jag till Emma för att hämta min tandkräm från Forever living products. 88 kr för en tandkräm! :s Gah! Men det är värt det! Har haft den förut och jag tyckte den var bra, mina tänder blev snäppet vitare och sen så har jag jämt tandsten när jag är hos tandläkaren och den här tandkrämen ska få bort det. Och eftersom jag ska till tandläkaren den 11:e så tänkte jag att det vore bra att prova tandkrämen nu och se om den har fått bort tandstenen.

Nej nu måste jag gå till jobbet så jag kommer fram i tid, ska ju trava mig fram i snön också.. :)

Ha en bra dag! Puss!


Ögon i fokus

Kolla gärna in våran blogg för att se lite färgade linser :D

2008-01-30 / 20:09:01
BLOGG: http://ogonifokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback