e m m a ; vardag, fest, inredning

Puhh!

image924Gosh, har jättemkt att göra idag. Har precis hoppat ut ur duschen! (sov lite länge idag..eller till 12 :) )
Det jag ska hinna med är:

  • Städa igenom lägenheten, alltså dammsuga/skura golv
  • Gå igenom garderoben, alltså vika kläder och ta och lägga in allt om är nytvättat
  • Diska! OMG vad disk.. :s
  • Städa trapphuset..
  • Åka till mamma en sväng
  • Hämta ut H&M kläderna, yeay! ;D
  • Hämta ut biljetterna!
  • Packa allt jag ska ha med till Stockholm
Ja det var nog det.. :) Får se om jag lär hoppa över en del. Mammsen kan jag ju åka till en annan dag. Hon kommer hit senare så vi ses ju iaf :) hihi..

Ne nu ska jag köra igång wish me luck! ;)aaa



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback