e m m a ; vardag, fest, inredning

Welcome 2008 - byebye 2007

image920Jaha då var 2008 här!

Gårdagen spenderades först med Johannorna, älsklingen och hans kompis, vi satt här hemma och snackade ett tag :)
Älsklingen och hans polare gick innan 12-slaget till ett party.
Johanna H åkte hem kring 23 tror jag att det var. Och då började jag och Johanna kolla på film, den utvalde. Den utspelar sig i Uppsala och det är där Johanna pluggar så hon kände igen sig lite :) hehe, har för mig att jag ett antal ggr upprepade att det var sååååå häftigt! :P haha

Alldeles innan 12-slaget kollade vi på när de ringer in det nya året och gick ut på balkongen för att kika på fyrverkerier och skåla. Såå tjusigt såå! Se bild!
Och sen fortsatte vi att kolla på filmen, sen så gick Johanna hem :) Älsklingen kom ca en timme senare och då hade jag somnat på soffan :P hah!
Det var iaf en trevlig kväll!

Idag har vi bara tagit det lugnt. Käkade på donken och har kikat på film och varit ute och gått en sväng :) Mysigt! Speciellt nu när det har kommit SNÖ!! wiiie! Vi hade lite snöbollskrig :P

Nu sitter vi och kollar på nån film som går på femman. Lite wierd, hm.. :P

Veckan ser ut som så, att imorrn ska jag jobba. Ledig torsdag och får då lön :D och då blir det nog en vända till Borlänge för att byta min ring och kanske för lite shopping ;) Och på kvällen där blir det fika med Johanna E :)
Fredag och lördag jobbar jag igen.


Nu ska jag ta och pussa lite på min älskling!
Hoppas ni har haft ett bra år och att året som kommer blir dubbelt så bra ;)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback